Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (14)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Редько С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Редько С. 
До проблеми дослідження особистісних якостей керівника навчального закладу [Електронний ресурс] / С. Редько // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1-2. - С. 123-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_1-2_26
Визначено характерні якості особистості керівника навчального закладу: адаптаційна мобільність, чинник, який визначає роль і місце особистості в міжособистісній взаємодії у малих соціальних групах, що виявляється під час горизонтальної та вертикальної взаємодії у неформальних группах, здатність до інтеграції соціальних ролей, контактність, що реалізується через здатність до встановлення позитивних соціальних контактів; стійкість до стресу, зумовлена неабиякою емоційною напруженістю управлінської роботи, яка активізує роль емоційних регуляторних механізмів у структурі особистості керівника. Складено психологічний "портрет" сучасного керівника освітньої організації, який дозволить виявити його індивідуально-психологічні особливості у разі здійснення управлінської діяльності. Досліджено особистісні якості керівників ЗНЗ та ДНЗ, які впливають на здійснення управлінської діяльності. Проаналізовано результати дослідження: у респондентів на високому рівні виявилась така характеристика, як самооцінка, показник, що характеризує товариськість та готовність до співпраці, уважність до людей. Зауважено, що для більшості керівників характерна відкритість та добросердечність, тяга до спілкування. Для них притаманна природність та невимушеність у поведінці, уважність, доброта у відносинах з колегами. Характерним є і те, що більшість керівників із задоволенням працюють з людьми, активні в усуненні конфліктів, довірливі, не бояться критики. За допомогою психодіагностичних методик виявлено особистісні якості, які домінують у керівників ЗНЗ. Сформульовано критерії щодо підбору керівників НЗ. Як свідчить досвід підготовки управлінців для галузі освіти та здійснення підвищення кваліфікації керівників НЗ, найбільш ефективною формою навчання є цикл управлінських тренінгів.Определены характерные качества личности руководителя учебного заведения: адаптационная мобильность, контактность, стрессоустойчивость. Составлен психологический "портрет" современного руководителя образовательной организации, который позволит выявить его индивидуально-психологические особенности во время осуществления управленческой деятельности. Исследованы личностные качества руководителей ОУЗ и ДУЗ заведений, влияющие на осуществление управленческой деятельности. Проанализированы результаты исследования: у респондентов на высоком уровне проявилась такая характеристика, как самооценка, показатель, характеризующий общительность и готовность к сотрудничеству, внимательность к людям. Замечено, что для большинства руководителей характерна открытость и добросердечность, тяга к общению, естественность и непринужденность в поведении, внимательность, доброта в отношениях с коллегами. Характерно и то, что большинство руководителей с удовольствием работают с людьми, активны в устранении конфликтов, доверчивы, не боятся критики. С помощью психодиагностических методик исследованы личностные качества, доминирующие у руководителей ОУЗ. Сформулированы критерии по подбору руководителей учебных заведений. Как показывает опыт подготовки управленцев для отрасли образования, наиболее эффективной формой обучения является цикл управленческих тренингов.Successful operation of an educational institution is largely dependent on the professionalism, personality traits and business manager. Modern management practices in the education sector confirms the need to prepare a modern head of the institution – professional educational sector, which has a new way of thinking and willing to constant self-improvement and self-development, learning innovative management techniques and implement them in daily management activities. The aim of the paper is to further study the personal qualities of the head of the educational institution and the analysis of the psychological “portrait”. The study of personality traits of the head of an educational institution attended by 32 respondents – managers of secondary schools. The results of this technique can determine the originality of the main substructures of temperament and character personality.
Попередній перегляд:   Завантажити - 486.425 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Редько С. І. 
До проблеми дослідження синдрому емоційного вигорання керівників загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / С. І. Редько // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2015. - Вип. 1-2. - С. 142-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2015_1-2_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 581.85 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Редько С. І. 
Дослідження мотиваційних джерел педагогічних працівників як чинника успіху загальноосвітнього навчального закладу [Електронний ресурс] / С. І. Редько, А. Г. Панченко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2015. - Вип. 3-4. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2015_3-4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 759.511 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Редько С. І. 
Розвиток соціального інтелекту у майбутніх керівників освітніх закладів [Електронний ресурс] / С. І. Редько // Освітологічний дискурс. - 2010. - № 2. - С. 134-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2010_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 195.34 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Іваницька О. 
Розвиток освітнього середовища закладів середньої освіти в умовах інтеграції в європейський простір освіти [Електронний ресурс] / О. Іваницька, А. Панченко, С. Редько // Освітологія. - 2016. - № 5. - С. 94-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2016_5_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 512.958 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Іваницька О. 
Державні фінансові механізми сприяння здобуттю вищої освіти у США [Електронний ресурс] / О. Іваницька, С. Редько, А. Панченко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 3-4. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2016_3-4_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 361.881 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Панченко А. Г. 
Формування рівня конкурентоспроможності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект [Електронний ресурс] / А. Г. Панченко, С. І. Редько // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2015. - Вип. 5-6. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2015_5-6_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.22 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Курілова В. 
Шкільна туристична секція як засіб всебічного розвитку підростаючого покоління [Електронний ресурс] / В. Курілова, С. Редько, Г. Бутенко, В. Шкура // Фізична культура, спорт та здоров'я нації. - 2014. - Вип. 18(1). - С. 150-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkszn_2014_18(1)__30
Попередній перегляд:   Завантажити - 398.972 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Іваницька О. 
Підготовка до дистанційного навчання майбутніх керівників навчальних закладів: психолого-управлінський аспект [Електронний ресурс] / О. Іваницька, С. Редько, А. Панченко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1-2. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2016_1-2_19
Узагальнено результати теоретичного аналізу сутності поняття "дистанційне навчання" у вітчизняному дискурсі та експериментально досліджено рівень сформованості готовності до дистанційного навчання. Визначено психологічну готовність до дистанційного навчання майбутнього керівника навчального закладу як складову його професійної культури, що визначає мотиваційну готовність і здатність до самостійного процесу навчання. Сформовано модель психологічної готовності у майбутніх керівників освітньої галузі до дистанційного навчання, до якої віднесено такі складові: мотиваційний компонент, професійно-особистісний компонент, який передбачає здатність до самоаналізу, самооцінки та саморегуляції; когнітивний, що визначає наявність професійних управлінських знань та усвідомлення сутності самостійної роботи, розуміння її вагомості для досягнення успішності у майбутній управлінській діяльності; професійно-діяльнісний, що визначає процес самовдосконалення особистості майбутнього управлінця (38 студентів I курсу магістратури спеціальності "Управління навчальним закладом"). Засвідчено, що у третини респондентів домінує мотивація досягнення успіху; у більшості студентів – середній рівень сформованості досліджуваної якості; у найменшої частки – низький рівень. Спрогнозовано необхідність формування позитивної мотивації за очно-дистанційним форматом, модель формування якої визначено перспективним напрямом подальших досліджень.Обобщены результаты теоретического анализа сущности понятия "дистанционное обучение" в отечественном дискурсе и экспериментально исследован уровень сформированности у студентов готовности к дистанционному обучению. Определена психологическая готовность к дистанционному обучению будущего руководителя учебного заведения как составляющая его профессиональной культуры, определяющая мотивационную готовность и способность к самостоятельному процессу обучения. Сформирована модель психологической готовности у будущих руководителей образования к дистанционному обучению, к которой отнесены следующие составляющие: мотивационный компонент; профессионально-личностный компонент, который предполагает способность к самоанализу, самооценке и саморегуляции; когнитивный, определяющий наличие профессиональных управленческих знаний и осознание сущности самостоятельной работы, понимание ее значимости для достижения успешности в будущей управленческой деятельности; профессионально-деятельностный (38 студентов I курса магистратуры специальности "Управление учебным заведением"). Засвидетельствовано, что у трети респондентов доминирует мотивация достижения успеха; у большей части студентов - средний уровень сформированности исследуемого качества; у наименьшей части - низкий уровень. Спрогнозирована необходимость формирования положительной мотивации по очно-дистанционному формату, модель формирования которой определена перспективным направлением дальнейших исследований.The article is devoted to the preparing to distance learning of future school leaders, including the use of learning platform Moodle. As one of the basic tasks of higher education institutions that train specialists in administrative, managerial specialties, is training highly skilled and competitive specialist that is able to self-development and selfimprovement according to the requirements European and global labor markets. That is why the need becomes actual for forming readiness to distance learning of students – future school leaders. This need defines the psychological readiness and ability to independent mastery for knowledge and skills to perform independent tasks learning in distance format.)
Попередній перегляд:   Завантажити - 607.267 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Редько С. 
Формування корпоративної культури загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект [Електронний ресурс] / С. Редько // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2017. - Вип. 1. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2017_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 153.048 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Редько С. 
Комунікативна компетентність як основа успішної управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу [Електронний ресурс] / С. Редько // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2017. - Вип. 3. - С. 116-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2017_3_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 166.271 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Редько С. І. 
До проблеми формування мотивації педагогічних працівників [Електронний ресурс] / С. І. Редько // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 1-2. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2013_1-2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.928 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Ткаченко Ю. А. 
Проблеми з вакцинацією та лікуванням правця в україні (Аналіз клінічного випадку) [Електронний ресурс] / Ю. А. Ткаченко, С. І. Редько // Буковинський медичний вісник. - 2019. - Т. 23, № 1. - С. 164-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2019_23_1_27
Внаслідок низького рівня планової вакцинації в Україні в останні роки спостерігається високий рівень захворюваності на правець серед дитячого населення. Проаналізовано клінічний випадок захворювання на правець у невакцинованої дитини дошкільного віку, висвітлено проблеми, з якими стикається лікар під час лікування генералізованої тяжкої форми цієї хвороби. Мета роботи - з'ясувати причини розвитку, особливості перебігу та лікування генералізованої форми правця у дітей. Доведено необхідність підвищення рівня планової вакцинації для створення колективного імунітету проти правця. Також потребують оновлення підходи до лікування правця в Україні. Висновок: проблема профілактики, діагностики та лікування правця в Україні залишається актуальною. Це підтверджує наведений клінічний випадок. Збільшення кількості вакцинованих осіб запобігатиме захворюваності на правець і розвитку особливо складних у лікуванні генералізованих форм цієї хвороби. Лікування тяжких форм правця потребує сучасних знань і підходів для зменшення інвалідизації хворих та зниження летальності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 834.615 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Синіговець Л. І. 
Засоби пілатесу і степ-аеробіки у процесі фізичного виховання студенток [Електронний ресурс] / Л. І. Синіговець, С. В. Пильтяй, С. Ю. Редько // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 3. - С. 117-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2019_3_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 952.745 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Мерецький В. М. 
Раціональне застосування лікарських засобів: значення клінічної фармакології [Електронний ресурс] / В. М. Мерецький, І. В. Мерецька, С. В. Редько // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2020. - Т. 5, № 1. - С. 313-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujmbs_2020_5_1_51
Попередній перегляд:   Завантажити - 199.204 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Редько Р. А. 
Вплив мікрохвильового випромінювання на фотолюмінесцентні властивості сполук АIIBVI (Огляд) [Електронний ресурс] / Р. А. Редько, Н. Д. Вахняк, О. П. Лоцько, Г. В. Міленін, В. В. Мілєнін, С. М. Редько // Оптоэлектроника и полупроводниковая техника. - 2017. - Вып. 52. - С. 50-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ont_2017_52_5
Проаналізовано стан проблеми надвисокочастотних обробок сполук AIIBVI. Встановлено фактори мікрохвильових взаємодій електромагнітного випромінювання з напівпровідниковими матеріалами й особливості індукованих трансформацій їх спектрів випромінювальної рекомбінації. Проведено оцінки термічних і нетермічних енергетичних перетворень за взаємодій такого роду та можливих фізичних механізмів мікрохвильових впливів на сполуки AIIBVI.
Попередній перегляд:   Завантажити - 580.901 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Шищук В. Д. 
Лікування дорожньо-транспортної політравми, отриманої в сільській місцевості [Електронний ресурс] / В. Д. Шищук, А. М. Терехов, С. І. Редько // Травма. - 2016. - Т. 17, № 3. - С. 31-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Travma_2016_17_3_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 107.819 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Курілова В. І. 
Туристично-краєзнавча робота в школі як засіб морального та фізичного розвитку підростаючого покоління [Електронний ресурс] / В. І. Курілова, С. Ю. Редько, П. А. Пустовойт, С. М. Щасливий // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2015. - № 3. - С. 147-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2015_3_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 243.578 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Курілова В. 
Пошук шляхів підвищення фізичної працездатності учасників багатоденних піших туристських походів оздоровчого спрямування [Електронний ресурс] / В. Курілова, М. Пилипенко, С. Редько // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2016. - № 3. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2016_3_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.745 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Курілова В. 
Пошук шляхів покращення фізичної та розумової працездатності підростаючого покоління [Електронний ресурс] / В. Курілова, С. Редько, М. Луцик // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2016. - № 3. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2016_3_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.812 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського