Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Редько С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Редько С. До проблеми дослідження особистісних якостей керівника навчального закладу [Електронний ресурс] / С. Редько // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1-2. - С. 123-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_1-2_26 Визначено характерні якості особистості керівника навчального закладу: адаптаційна мобільність, чинник, який визначає роль і місце особистості в міжособистісній взаємодії у малих соціальних групах, що виявляється під час горизонтальної та вертикальної взаємодії у неформальних группах, здатність до інтеграції соціальних ролей, контактність, що реалізується через здатність до встановлення позитивних соціальних контактів; стійкість до стресу, зумовлена неабиякою емоційною напруженістю управлінської роботи, яка активізує роль емоційних регуляторних механізмів у структурі особистості керівника. Складено психологічний "портрет" сучасного керівника освітньої організації, який дозволить виявити його індивідуально-психологічні особливості у разі здійснення управлінської діяльності. Досліджено особистісні якості керівників ЗНЗ та ДНЗ, які впливають на здійснення управлінської діяльності. Проаналізовано результати дослідження: у респондентів на високому рівні виявилась така характеристика, як самооцінка, показник, що характеризує товариськість та готовність до співпраці, уважність до людей. Зауважено, що для більшості керівників характерна відкритість та добросердечність, тяга до спілкування. Для них притаманна природність та невимушеність у поведінці, уважність, доброта у відносинах з колегами. Характерним є і те, що більшість керівників із задоволенням працюють з людьми, активні в усуненні конфліктів, довірливі, не бояться критики. За допомогою психодіагностичних методик виявлено особистісні якості, які домінують у керівників ЗНЗ. Сформульовано критерії щодо підбору керівників НЗ. Як свідчить досвід підготовки управлінців для галузі освіти та здійснення підвищення кваліфікації керівників НЗ, найбільш ефективною формою навчання є цикл управлінських тренінгів.Определены характерные качества личности руководителя учебного заведения: адаптационная мобильность, контактность, стрессоустойчивость. Составлен психологический "портрет" современного руководителя образовательной организации, который позволит выявить его индивидуально-психологические особенности во время осуществления управленческой деятельности. Исследованы личностные качества руководителей ОУЗ и ДУЗ заведений, влияющие на осуществление управленческой деятельности. Проанализированы результаты исследования: у респондентов на высоком уровне проявилась такая характеристика, как самооценка, показатель, характеризующий общительность и готовность к сотрудничеству, внимательность к людям. Замечено, что для большинства руководителей характерна открытость и добросердечность, тяга к общению, естественность и непринужденность в поведении, внимательность, доброта в отношениях с коллегами. Характерно и то, что большинство руководителей с удовольствием работают с людьми, активны в устранении конфликтов, доверчивы, не боятся критики. С помощью психодиагностических методик исследованы личностные качества, доминирующие у руководителей ОУЗ. Сформулированы критерии по подбору руководителей учебных заведений. Как показывает опыт подготовки управленцев для отрасли образования, наиболее эффективной формой обучения является цикл управленческих тренингов.Successful operation of an educational institution is largely dependent on the professionalism, personality traits and business manager. Modern management practices in the education sector confirms the need to prepare a modern head of the institution – professional educational sector, which has a new way of thinking and willing to constant self-improvement and self-development, learning innovative management techniques and implement them in daily management activities. The aim of the paper is to further study the personal qualities of the head of the educational institution and the analysis of the psychological “portrait”. The study of personality traits of the head of an educational institution attended by 32 respondents – managers of secondary schools. The results of this technique can determine the originality of the main substructures of temperament and character personality.
| 2. |
Редько С. І. До проблеми дослідження синдрому емоційного вигорання керівників загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / С. І. Редько // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2015. - Вип. 1-2. - С. 142-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2015_1-2_32
| 3. |
Редько С. І. Дослідження мотиваційних джерел педагогічних працівників як чинника успіху загальноосвітнього навчального закладу [Електронний ресурс] / С. І. Редько, А. Г. Панченко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2015. - Вип. 3-4. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2015_3-4_8
| 4. |
Редько С. І. Розвиток соціального інтелекту у майбутніх керівників освітніх закладів [Електронний ресурс] / С. І. Редько // Освітологічний дискурс. - 2010. - № 2. - С. 134-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2010_2_13
| 5. |
Іваницька О. Розвиток освітнього середовища закладів середньої освіти в умовах інтеграції в європейський простір освіти [Електронний ресурс] / О. Іваницька, А. Панченко, С. Редько // Освітологія. - 2016. - № 5. - С. 94-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2016_5_17
| 6. |
Іваницька О. Державні фінансові механізми сприяння здобуттю вищої освіти у США [Електронний ресурс] / О. Іваницька, С. Редько, А. Панченко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 3-4. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2016_3-4_15
| 7. |
Панченко А. Г. Формування рівня конкурентоспроможності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект [Електронний ресурс] / А. Г. Панченко, С. І. Редько // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2015. - Вип. 5-6. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2015_5-6_12
| 8. |
Курілова В. Шкільна туристична секція як засіб всебічного розвитку підростаючого покоління [Електронний ресурс] / В. Курілова, С. Редько, Г. Бутенко, В. Шкура // Фізична культура, спорт та здоров'я нації. - 2014. - Вип. 18(1). - С. 150-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkszn_2014_18(1)__30
| 9. |
Іваницька О. Підготовка до дистанційного навчання майбутніх керівників навчальних закладів: психолого-управлінський аспект [Електронний ресурс] / О. Іваницька, С. Редько, А. Панченко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1-2. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2016_1-2_19 Узагальнено результати теоретичного аналізу сутності поняття "дистанційне навчання" у вітчизняному дискурсі та експериментально досліджено рівень сформованості готовності до дистанційного навчання. Визначено психологічну готовність до дистанційного навчання майбутнього керівника навчального закладу як складову його професійної культури, що визначає мотиваційну готовність і здатність до самостійного процесу навчання. Сформовано модель психологічної готовності у майбутніх керівників освітньої галузі до дистанційного навчання, до якої віднесено такі складові: мотиваційний компонент, професійно-особистісний компонент, який передбачає здатність до самоаналізу, самооцінки та саморегуляції; когнітивний, що визначає наявність професійних управлінських знань та усвідомлення сутності самостійної роботи, розуміння її вагомості для досягнення успішності у майбутній управлінській діяльності; професійно-діяльнісний, що визначає процес самовдосконалення особистості майбутнього управлінця (38 студентів I курсу магістратури спеціальності "Управління навчальним закладом"). Засвідчено, що у третини респондентів домінує мотивація досягнення успіху; у більшості студентів – середній рівень сформованості досліджуваної якості; у найменшої частки – низький рівень. Спрогнозовано необхідність формування позитивної мотивації за очно-дистанційним форматом, модель формування якої визначено перспективним напрямом подальших досліджень.Обобщены результаты теоретического анализа сущности понятия "дистанционное обучение" в отечественном дискурсе и экспериментально исследован уровень сформированности у студентов готовности к дистанционному обучению. Определена психологическая готовность к дистанционному обучению будущего руководителя учебного заведения как составляющая его профессиональной культуры, определяющая мотивационную готовность и способность к самостоятельному процессу обучения. Сформирована модель психологической готовности у будущих руководителей образования к дистанционному обучению, к которой отнесены следующие составляющие: мотивационный компонент; профессионально-личностный компонент, который предполагает способность к самоанализу, самооценке и саморегуляции; когнитивный, определяющий наличие профессиональных управленческих знаний и осознание сущности самостоятельной работы, понимание ее значимости для достижения успешности в будущей управленческой деятельности; профессионально-деятельностный (38 студентов I курса магистратуры специальности "Управление учебным заведением"). Засвидетельствовано, что у трети респондентов доминирует мотивация достижения успеха; у большей части студентов - средний уровень сформированности исследуемого качества; у наименьшей части - низкий уровень. Спрогнозирована необходимость формирования положительной мотивации по очно-дистанционному формату, модель формирования которой определена перспективным направлением дальнейших исследований.The article is devoted to the preparing to distance learning of future school leaders, including the use of learning platform Moodle. As one of the basic tasks of higher education institutions that train specialists in administrative, managerial specialties, is training highly skilled and competitive specialist that is able to self-development and selfimprovement according to the requirements European and global labor markets. That is why the need becomes actual for forming readiness to distance learning of students – future school leaders. This need defines the psychological readiness and ability to independent mastery for knowledge and skills to perform independent tasks learning in distance format.)
| 10. |
Редько С. Формування корпоративної культури загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект [Електронний ресурс] / С. Редько // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2017. - Вип. 1. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2017_1_5
| 11. |
Редько С. Комунікативна компетентність як основа успішної управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу [Електронний ресурс] / С. Редько // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2017. - Вип. 3. - С. 116-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2017_3_22
| 12. |
Редько С. І. До проблеми формування мотивації педагогічних працівників [Електронний ресурс] / С. І. Редько // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 1-2. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2013_1-2_9
| 13. |
Ткаченко Ю. А. Проблеми з вакцинацією та лікуванням правця в україні (Аналіз клінічного випадку) [Електронний ресурс] / Ю. А. Ткаченко, С. І. Редько // Буковинський медичний вісник. - 2019. - Т. 23, № 1. - С. 164-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2019_23_1_27 Внаслідок низького рівня планової вакцинації в Україні в останні роки спостерігається високий рівень захворюваності на правець серед дитячого населення. Проаналізовано клінічний випадок захворювання на правець у невакцинованої дитини дошкільного віку, висвітлено проблеми, з якими стикається лікар під час лікування генералізованої тяжкої форми цієї хвороби. Мета роботи - з'ясувати причини розвитку, особливості перебігу та лікування генералізованої форми правця у дітей. Доведено необхідність підвищення рівня планової вакцинації для створення колективного імунітету проти правця. Також потребують оновлення підходи до лікування правця в Україні. Висновок: проблема профілактики, діагностики та лікування правця в Україні залишається актуальною. Це підтверджує наведений клінічний випадок. Збільшення кількості вакцинованих осіб запобігатиме захворюваності на правець і розвитку особливо складних у лікуванні генералізованих форм цієї хвороби. Лікування тяжких форм правця потребує сучасних знань і підходів для зменшення інвалідизації хворих та зниження летальності.
| 14. |
Синіговець Л. І. Засоби пілатесу і степ-аеробіки у процесі фізичного виховання студенток [Електронний ресурс] / Л. І. Синіговець, С. В. Пильтяй, С. Ю. Редько // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 3. - С. 117-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2019_3_21
| 15. |
Мерецький В. М. Раціональне застосування лікарських засобів: значення клінічної фармакології [Електронний ресурс] / В. М. Мерецький, І. В. Мерецька, С. В. Редько // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2020. - Т. 5, № 1. - С. 313-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujmbs_2020_5_1_51
| 16. |
Редько Р. А. Вплив мікрохвильового випромінювання на фотолюмінесцентні властивості сполук АIIBVI (Огляд) [Електронний ресурс] / Р. А. Редько, Н. Д. Вахняк, О. П. Лоцько, Г. В. Міленін, В. В. Мілєнін, С. М. Редько // Оптоэлектроника и полупроводниковая техника. - 2017. - Вып. 52. - С. 50-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ont_2017_52_5 Проаналізовано стан проблеми надвисокочастотних обробок сполук AIIBVI. Встановлено фактори мікрохвильових взаємодій електромагнітного випромінювання з напівпровідниковими матеріалами й особливості індукованих трансформацій їх спектрів випромінювальної рекомбінації. Проведено оцінки термічних і нетермічних енергетичних перетворень за взаємодій такого роду та можливих фізичних механізмів мікрохвильових впливів на сполуки AIIBVI.
| 17. |
Шищук В. Д. Лікування дорожньо-транспортної політравми, отриманої в сільській місцевості [Електронний ресурс] / В. Д. Шищук, А. М. Терехов, С. І. Редько // Травма. - 2016. - Т. 17, № 3. - С. 31-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Travma_2016_17_3_22
| 18. |
Курілова В. І. Туристично-краєзнавча робота в школі як засіб морального та фізичного розвитку підростаючого покоління [Електронний ресурс] / В. І. Курілова, С. Ю. Редько, П. А. Пустовойт, С. М. Щасливий // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2015. - № 3. - С. 147-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2015_3_29
| 19. |
Курілова В. Пошук шляхів підвищення фізичної працездатності учасників багатоденних піших туристських походів оздоровчого спрямування [Електронний ресурс] / В. Курілова, М. Пилипенко, С. Редько // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2016. - № 3. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2016_3_11
| 20. |
Курілова В. Пошук шляхів покращення фізичної та розумової працездатності підростаючого покоління [Електронний ресурс] / В. Курілова, С. Редько, М. Луцик // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2016. - № 3. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2016_3_12
| | |
|
|